İÇİŞLERİ Bakanı Ali Yerlikaya, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve beraberindeki heyeti kabul etti.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve beraberindeki heyetle bir araya geldiğini belirterek, “Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sayın Ali Koç ve Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nun kıymetli üyelerini kabul ettik. Sayın Koç’a ve beraberindeki heyete nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum.”
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1209 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
760 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
755 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
750 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
714 kez okundu