İÇİŞLERİ Bakanı Ali Yerlikaya, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve beraberindeki heyeti kabul etti.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve beraberindeki heyetle bir araya geldiğini belirterek, “Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sayın Ali Koç ve Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nun kıymetli üyelerini kabul ettik. Sayın Koç’a ve beraberindeki heyete nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum.”
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1208 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
759 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
754 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
713 kez okundu