İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, FenerbahçeSpor Kulübü Başkanı Ali Koç’u kabul etti.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve beraberindekileri kabul etti. Bakan Yerlikaya, Koç’a ve beraberindeki heyete ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti. – ANKARA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1208 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
760 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
755 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
714 kez okundu