Süper Lig’in 14. haftasında Beşiktaş, Hatayspor ile 1-1 berabere kaldı. Siyah beyazlıların Süper Lig’deki galibiyet hasreti 5 maça çıktı.
Şimdilerde yorumculuk yapan teknik direktör Sergen Yalçın, Beşiktaş’ın Hatayspor’la berabere kaldığı maçı değerlendirdi.
“ÖMRÜMDE GÖRMEDİM”
Yalçın açıklamasında; “Beşiktaş, haftada 2-3 gün izin yapıyor. İnanılır gibi değil. Göztepe maçından sonraki haftalık programına baktım. Pazartesi, salı ve cuma günleri izin yapmış takım. Ben, böyle bir şey ömrümde görmedim. Beşiktaş, ilk yarıda 1 faul yapmış. Normal mi bu? Sahada bu kadar yumuşak olamazsın” ifadelerini kullandı.

Sergen YalçınHataysporBeşiktaşFutbolSpor
Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1209 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
760 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
755 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
750 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
714 kez okundu